Tre arbejdsmiljøkurser i maj

I maj tilbyder vi følgende kursus i Slagelse, Viborg og Odense:

Arbejdsmiljøundersøgelsen – hvad gør vi nu?
Kirkeministeriet har, sammen med folkekirkens parter, gennemført en stor arbejdsmiljøundersøgelse for ansatte i folkekirken. Resultatet af undersøgelsen blev offentliggjort den 24. januar 2024.

FAR udbyder derfor et kursus, hvor resultater og anbefalinger fra undersøgelsen præsenteres og formidles. Det vil være en dag med oplæg og med arbejde i workshops. Det bliver en dag med høj deltageraktivitet, hvor alle kan være med. Vi arbejder med centrale temaer fra undersøgelsen, og konkrete tiltag til, hvordan man lokalt kan styrke arbejdsmiljøet.

Maj 2024

15. maj 2024 i Roskilde Stift: Pakhuset, Sct. Mikkels Sognegård, Rosengade 4C, 4200 Slagelse
23. maj 2024 i Viborg Stift: Søndermarkskirken, Koldingvej 79. 8800 Viborg
29. maj 2024 i Fyns Stift: Højby Sognehus, Højbyvej 37, 5260 Odense S

Pris: 1.850 kr.

For tilmelding og yderligere info læs her

Kurset henvender sig både til ansatte og menighedsrådsmedlemmer. Du kan også deltage i kurset, selvom du ikke har arbejdsmiljøuddannelsen, eller ikke er medlem af AMO.