Bag om FIN

Velkommen bag om Folkekirkens IntraNet.

Her kan du læse mere om, hvem der står bag intranettet, og hvem der leverer indholdet.

Skærm med FIN
Styregruppen

Bag intranettet står en styregruppe med repræsentanter fra stifterne, Landsforeningen af Menighedsråd og By-, Land- og Kirkeministeriet.

Mød dem her

Nyhedsleverandører

På Folkekirkens IntraNet får du nyheder fra en lang række folkekirkelige aktører.

Se dem her

HAR DU SPØRGSMÅL ELLER INPUT TIL INTRANETTET?

Folkekirkens Redaktionelle Enhed (FRE) står bag den overordende redaktion på Folkekirkens IntraNet og svarer. Så har du spørgsmål, ris eller ros, så skriv til os.

Se mere om FRE her

Tag med på rundvisning på den åbne og den lukkede del af Folkekirkens IntraNet

Q&A om intranettet

Her kan du læse svar på nogle af de spørgsmål, du måske sidder med som ny bruger på Folkekirkens IntraNet.

Find svar her (PDF)

Kontakt

Leder du efter kontaktoplysninger på fx By-, Land- og Kirkeministeriet, Landsforeningen af Menighedsråd, et stift - eller en anden af folkekirkens mange organisationer?

Find kontaktoplysninger her

Har du brug for it support eller support til personregistrering?

Gå til Support-siden her