Valgmaterialer

Her finder du forskellige materialer, du kan bruge til at gøre opmærksom på menighedsrådsvalget.

Folder til rekruttering
Landsforeningen af Menighedsråd har lavet en folder, du kan dele ud, så flere bliver opmærksomme på valget og muligheden for at stille op.
Print selv eller bestil folderen på menighedsraad.dk

Plakater, postkort og kalender
Gør opmærksom på valget! Landsforeningen har lavet et postkort og en plakat, som du selv kan printe eller bestille på tryk.
Print selv eller bestil postkort og plakater på menighedsraad.dk

Se også postkort om orienteringsmøde udarbejdet af Helsingør Stift lige til at printe.
Download postkort i PDF

Valgkalender
Få overblikket over valget med en samlet kalender og procesoversigt.
Print selv eller bestil den på menighedsraad.dk

Valg-sangen "Kalder på alle"
Se og hør sangen "Kalder på alle", der er skrevet til menighedsrådsvalget. Nyd den, syng den, del den - og brug den til at gøre valget synligt hos jer.
Find video og sangteksten på menighedsraad.dk

Illustrationer - klar til brug
illustrationer til menighedsrådsvalget - frit tilgængelige. Download dem og bruge dem i jeres kommunikation og arbejde med menighedsrådsvalget.
Se og download illustrationer på menighedsraad.dk