UDSAT! Netværksdag: Unge voksne i København...

PROGRAM

8.45: Drop ind til kaffe og croissanter

9.00: Velkomst / Præsentationsrunde

9.15: Samskabelse og ungdomsstrategi v. Malte Y. Madsen
Stiftets ungekonsulent deler erfaringer og overvejelser ift. betingelserne for hvordan man som sogn/provsti starter og udviklinger aktiviteter til og med unge voksne.

9.45 : Technosalmer og elektroniske ritualer v. Therese og Liane, uKirke / UV - Vesterbro
uKirke er et unikum, men hvad sker der når man er for gammel til uKirke? Hvordan er man frivillig og hvordan samskaber man? Og hvad er forskellen og udfordringerne i arbejdet med unge og unge voksne?

10.15: Pause og Kaf´

10.30: Klatrevæg og eksistenssamtaler v. studiepræst Helene Ferslev.
Helene kommer og fortæller om klatrevæggen i Sydhavn, som nu er åben for hele stiftet. Ligeledes vil Helene fortælle om hendes eksistenssamtaler i Jesuskirken.

10.45: Folkekirkens Skoletjeneste for ungdomsuddannelser v. antropolog og konsulent Nanna Munch Larsen

11.00: IASYM v. konsulent i Kirkefondet Berit Weigand Berg
Hvad rører sig af ungdomsteologi i vores nabolande og i det europæiske netværk? Berit giver os en opsamling fra mødet i januar i Manchester.

11.30: Opsamling og sandwich to go’.

12.00: Tak for i dag

Tid: 6. juni kl. 8.45-12