Kom og vær med! Vi søger gæster til optagelse af DR's jule- og nytårsgudstjenester i Maribo Domkirke

Den 5. og 6. november 2024 optager DR fire gudstjenester i Maribo Domkirke. Blandt andet den traditionelle nytårsgudstjeneste. Og du er inviteret!

Nytårsaften ved midnat sender DR hvert år den traditionelle nytårsgudstjeneste. I år optages den i Maribo Domkirke den 6. november - og DU er inviteret!

Siden 2001 har DR på forhånd optaget en række af de mere traditionelle gudstjenester, som de sender i juledagene. I år er ingen undtagelse, og de fire gudstjenester bliver optaget over to dage, den 5. og 6. november, i Maribo Domkirke.

Vi vil selvfølgelig helst have kirken stuvende fuld, så kom og vær med! Der er ingen tilmelding, du skal bare dukke op i Maribo Domkirke lidt før de tidspunkter, som du kan se nedenfor.

5. november
Gudstjeneste 1: Tidspunkt kl. 13.30 til kl. 14.45
ved sognepræst Per Møller -  sendes Julesøndag

5. november
Gudstjeneste 2: Tidspunkt kl. 17.00 til kl. 18.15
Forbønsgudstjeneste for forfulgte kristne ved stiftets mellemkirkelige udvalg, prædikant biskop Marianne Gaarden

6. november
Gudstjeneste 3: Tidspunkt kl. 14.00 til 15.45
ved domprovst Anne Birgitte Reiter - sendes Juledag

6. november
Gudstjeneste 4: Tidspunkt kl. 16.30 til kl. 18.30
Nytårsgudstjeneste ved biskop Marianne Gaarden - sendes nytårsaften ved midnat

Du er selvfølgelig velkommen til at deltage i flere gudstjenester, og til nytårsgudstjenesten er du også meget velkommen til at komme feststemt og festligt klædt. Hvem ved: Måske kan du få øje på dig selv i TV nytårsaften.