Bliv opdateret med den nyeste viden, hent inspiration fra andres arbejde og styrk dit netværk sammen med kolleger fra andre dele af landet torsdag den 7. november i uKirke på Vesterbro i København.

På denne inspirations- og netværksdag kan du møde andre ansatte fra hele landet, der arbejder med unge og unge voksne i folkekirken. Programmet byder bl.a. på den nyeste viden fra generationsteorier, lokale eksempler på ungdomsarbejde på tværs af landet, præsentation af RÆK UD-projektet fra København og selvfølgelig tid til netværk på tværs. Arrangementet er gratis og åbent for alle interesserede.

Dagen er arrangeret af Stiftsudvalget for Unge Voksne i Københavns stift, netværket af ungdomspræster og Folkekirkens Uddannelses- og Videnscenter.

9.30 Drop in
10.00-10.15 Velkomst - præsentationsrunde

10.30-12.30 Tanja Hall – generationsteoretiker / Fremtidsfabrikken

12.30 Frokost