Krydsfelt 2024: En dag med fokus på mødet mellem børn og unge, kirke og tro.

Krydsfelt er et arrangement, der bringer folkekirken og relaterede organisationer sammen. Det vil finde sted lørdag d. 20. januar 2024, på Diakonhøjskolen i Århus, Lyseng Alle 15H, 8270 Højbjerg.

Krydsfelt er et mødested arrangeret af Folkekirken, Danmarks Folkekirkelige Søndagsskoler, KFUM og KFUK, FUV, Folkekirkens konfirmandcenter, Indre Missions Ungdom, FDF, De grønne pigespejdere og KFUM-spejderne. Arrangementet er skabt med det formål at inspirere og berige det kirkelige arbejde med børn, unge, tro og liv ved at bringe mennesker fra forskellige baggrunde sammen.

Deltagerne vil få mulighed for at deltage i feltstudier og samtaler, der udforsker de forskellige facetter af det kirkelige arbejde med børn og unge. Denne konference er mere end bare et mødested; det er et krydsfelt af ideer, erfaringer og perspektiver, der er skabt for at fremme gensidig inspiration og læring på tværs af det kirkelige børne- og ungdomsarbejde.

Krydsfelt henvender sig til alle frivillige og ansatte, der er involveret i undervisning eller aktiviteter relateret til tro og kristendom. Uanset baggrund eller erfaring vil du få mulighed for at udvide dit netværk og få mulighed for at lade dig inspirere af mangfoldigheden i vores fælles arbejde.

Tilmeld dig senest d. 5. januar 2024 på hjemmesiden: www.krydsfelt-folkekirken.dk. Prisen for deltagelse er 250 kr.

Vi opfordrer alle til at deltage og at sørge for, at invitationen når alle relevante personer og grupper.

Krydsfelt 2024: Lad os mødes om fællesskab og Inspiration

Krydsfelt samler deltagere fra folkekirken og tilknyttede organisationer. Dette mødested, arrangeret af forskellige folkekirkelige institutioner og stifter i samarbejde med forskellige folkekirkelige organisationer, er opstået for at inspirere og berige vores fælles arbejde med børn, unge, tro og liv.

Hvad kan du forvente?

På Krydsfelt kan du deltage i spændende workshops og samtaler, hvor vi udforsker forskellige aspekter af det kirkelige arbejde med børn og unge. Det er ikke bare en konference; det er et krydsfelt af ideer, erfaringer og synspunkter, der inviterer til gensidig inspiration og læring på tværs af traditionelle grænser mellem ansatte og frivillige, der arbejder med børn og unges tro og liv.

Hvem er målgruppen?

Denne konference er for alle frivillige og ansatte, der arbejder med undervisning eller aktiviteter relateret til tro og kristendom. Uanset din baggrund eller erfaring håber vi at Krydsfelt vil være en unik mulighed for at udvide dit netværk og forståelse, samt for at lade dig inspirere af mangfoldigheden i vores fælles arbejde.

Detaljer om arrangementet:

Dato og tid: Lørdag d. 20. januar 2024

Pris: 250 kr.

Tilmelding: Seneste tilmelding d. 5. januar 2024. Læs mere og tilmeld dig på vores hjemmeside www.krydsfelt-folkekirken.dk/tilmelding .

Lokation: Diakonhøjskolen i Århus, Lyseng Alle 15H, 8270 Højbjerg.

Vi ser frem til at byde dig velkommen til en dag med inspiration, læring og meningsfulde samtaler på Krydsfelt 2024!